לידים איכותיים לעסקים

סמפס מרקטינג מובילה בתחום ומספקת לידים איכותיים לעסקים ממגוון רחב של מקורות, בתחומים מגוונים ומנעד סוגים לבחירה (חמים או קרים). לחברה ניסיון רב והצלחות ביצירת לידים בתחומי הנדל"ן, ההשקעות, הפיננסים, הדיגיטל וכן לידים לעמותות ולגופים ממשלתיים. החברה מקפידה לספק לידים איכותיים ביותר ופועלת בשקיפות מלאה מול הלקוח.

מהו שירות לידים לעסקים?

ראשית, נסביר כי ליד הוא פרטים של לקוח פוטנציאלי, כמו שם, מייל וטלפון.
קניית לידים בעולם העסקי המודרני, הפך לכלי מכירה מרכזי לגיוס לקוחות חדשים בארגונים ועסקים.
בכל הקשור לקניית לידים איכותיים לעסקים, ישנה חשיבות רבה לאיכות הליד והקריטריונים שלו. מה זה אומר איכות? ליד איכותי הוא כזה שמטופל בזמן קצר, כלומר הלקוח השאיר פרטים ותוך זמן קצר פרטיו הועברו לבעל העסק להמשך טיפול. לעומת זאת, ישנם לידים שנאספו לפני זמן רב יותר, אך אין זה אומר שאין בהם שימוש, אלא הם טובים לסוג אחר של עסקים כמו גיוס תרומות למשל.
קריטריונים נוספים הם נושא הבלעדיות, כלומר האם הליד מועבר רק לבעל עסק אחד או לכמה עסקים בתחום. קריטריון נוסף הוא מה הגולש ראה טרם השארת הפרטים, כלומר האם השאיר פרטים לאחר קריאת דף מכירה/כתבה המפרטת על השירות/המוצר, כך הוא יגיע הרבה יותר בשל למכירה.

היתרונות של לידים איכותיים לעסקים דרך SMPS Marketing

אפשרות לבחור לידים לפי תקציב

צוות החברה מספק לידים איכותיים ומבוקרים.

מייצרים לידים שהם כלי חיוני להגדלת המכירות שלך.

משפך שיווקי

אפשרות לרכוש ריטיינר חודשי.

אין צורך להשקיע בפרסום ושיווק, צוות מומחים עושה זאת במקומכם.

אפשרות לרכישת לידים לפי הכמות הרצויה.

מגוון סוגים, נותר לכם רק לבחור

SMPS Marketing כאן כדי לספק לכם את כל סוגי הלידים הרצויים ממגוון רחב של מקורות כדוגמת מאגרים ממוקדים, קמפיינים ברחבי הרשת ועוד. החברה יודעת כיצד לייצר לידים איכותיים המתאימים באופן אבסולוטי לדרישות הלקוח, אופי המוצר או השירות שברשותו.
כחלק ממתפיסת השירות המקיף, SMPS Marketing מעניקה שירות ניהול דאטה ובניית תהליכי מכירה, על מנת לאפשר לכל ארגון לנצל בצורה אפקטיבית את הלידים ולהפוך כל ליד ללקוח משלם. השירות כולל בניית מערכת CRM, סיוע בגיוס נציגי מכירות, בניית תסריטי שיחה, ניהול דאטה ועוד.

"

Sales are contingent upon the attitude of the salesman – not the attitude of the prospect "

תמונה מקדמת ציטוט תיווך לידים

רוצים למכור יותר?

אנחנו צריכים לדבר…

לייעוץ ופרטים נוספים השאירו  פרטים

או התקשרו אלינו >>>