אודות - SMPS Marketing

SMPS Marketing  הוקמה בשנת 2017 ומתמחה בבנייה ושיפור תהליכי מכירות בארגונים ובחברות. החברה מציעה מנעד פתרונות מורכבים המתכתבים עם העידן העסקי החדש, בהתאמה מלאה לאופי הארגון, דרישותיו ופעילותו. החברה שואפת למצוינות ומעניקה פתרונות יצירתיים, תוך מעורבות אבסולוטית של הלקוח בכל שלב.

מי אנחנו ומה אנחנו עושים?

כחלק מהתמחותה בתהליכי מכירות, SMPS Marketing מובילה בתחום אספקת לידים ממגוון רחב של מקורות, בתחומים מגוונים ומנעד סוגים לבחירה (חמים או קרים). לחברה ניסיון רב והצלחות בתיווך לידים בתחומי הנדל"ן, ההשקעות, הפיננסים, הדיגיטל וכן לידים לעמותות ולגופים ממשלתיים. החברה מקפידה לספק לידים איכותיים ביותר ופועלת בשקיפות מלאה מול הלקוח.

המייסד

בראש החברה עומד מר דוד גלפרין, בעל ניסיון של מעל שני עשורים בשיווק וניהול קמפיינים דיגיטליים, ניהול דאטה ופיתוח עסקי למערך מכירות בחברות ענק. בשנות פעילותו ליווה מאות עסקים אשר זכו להצלחה מסחררת, ובין היתר חיבר את הספר "בראש חרדי" – יסודות הפרסום במגזר החרדי שנמכר במגזר ומחוצה לו. 

ההתמחות

SMPS Marketing  בעלת התמחות ספציפית במתן פתרונות לתהליכי מכירה מורכבים. השירות ניתן לחברות נדל"ן והשקעות, חברות פיננסיות, משרדי פרסום, לעמותות, גופים ממשלתיים ועוד. החברה מספקת שירותי תיווך וייצור לידים איכותיים לפי דרישה, ניהול בסיס נתונים (DBA-דאטה בייס) לארגונים, ייעוץ וליווי בתהליך בניית מוקדי מכירה טלפוניים ובניית תהליכי מכירה מקצועיים.

ההון האנושי

צוות החברה מונה קשת מומחים מעולמות תוכן מגוונים, בהם מומחי מרקטינג מובילים, אנליסטים, מומחי דאטה, מומחי שיווק מכירות, קמפיינרים, יועצים ארגוניים המתמחים בפיתוח עסקי, מנהלי פרויקטים ואנשי שירות. כולם ללא יוצא דופן בעלי תודעת שירות גבוהה, ופועלים מתוך אחריות אישית, מחויבות ומקצועיות ללא פשרות.

המתודולוגיה

SMPS Marketing עובדת על פי מתודולוגיית עבודה מוקפדת, המתחילה בפגישה אישית עם כל לקוח לצורך אפיון, בירור הצרכים ומציאת פתרונות מכירה מורכבים ככל שיהיו. המטרה היא לבצע שותפות פורייה ולהתאים לכל לקוח מעטפת פתרונות גמישה וממוקדת לו, על מנת שיוכל להזניק את הארגון קדימה בגאווה.