קמפיין PPC מוכוון לידים

SMPS Marketing מתמחה בניהול קמפיין PPC מוכוון לידים בהתאמה אישית ללקוח על פי אופי פעילותו, קהל היעד וערכי המותג. החברה מנהלת קמפיינים איכותיים וייחודיים במגוון אפיקי פרסום, החל מרשתות חברתיות על כל סוגיהן, קידום ממומן במנוע החיפוש של גוגל, באנרים באתרי חדשות, קידום תוכן באמצעות אאוטבריין וטאבולה ועוד. המטרה היא אחת – לייצר לידים איכותיים של לקוחות בשלים למכירה.

ניסיון החברה בתחום ניהול קמפיינים במגוון אפיקי פרסום, מאפשר ללקוחות ליהנות ממעטפת שלמה של שירות הכוללת קריאייטיב, עיצובים גרפיים ייחודיים וניתוח מלא של יעילות הפרסום ואחוז ההמרה (ROI). כל אלה יאפשרו לכל ארגון לקבל לידים חמים וייעודיים, וכך להגדיל פלאים את אחוזי המכירות.

היתרונות של ניהול קמפיין לידים דרך SMPS Marketing

משלמים על לידים - לא קיבלתם לא שילמתם.

לידים בלעדיים המועברים רק אליכם.

ביצוע בקרה שוטפת על יעילות הקמפיינים במטרה להוזיל את מחיר הליד.

מומחיות בניהול קמפיינים בעלי הצלחה גבוהה.

דגש על בניית קמפיינים איכותיים שימשכו לידים מעולים.

מומחיות בגיוס לידים בתחומים מורכבים.

אפשרות לריטיינר חודשי קבוע.

שיפור מתמיד של איכות הלידים בהתאם לפידבק ממוקד הטלמרקטינג.

כחלק מתפיסת השירות המקיף, SMPS Marketing מעניקה שירות ניהול דאטה ובניית תהליכי מכירה, על מנת לאפשר לכל ארגון לנצל בצורה אפקטיבית את הלידים ולהפוך כל ליד ללקוח משלם. השירות כולל בניית מערכת CRM, סיוע בגיוס נציגי מכירות, בניית תסריטי שיחה, ניהול דאטה ועוד.

צוות SMPS Marketing מונה אנשי שיווק ברמה בינלאומית, המלווים כל לקוח יד ביד לאורך כל הדרך, תוך שותפות מלאה, שאיפה למצוינות ואספקת לידים איכותיים ללא פשרות. אנו מזמינים אתכם לפגישת היכרות על מנת לבחון שיתוף פעולה פורה לטווח ארוך.

"

Content is fire, social media is gasoline.”

Jay Baer

תמונה מקדמת ציטוט תיווך לידים

חייבים לידים איכותיים ומותאמים לאופי הפעילות של הארגון?

אנחנו צריכים לדבר…

לייעוץ ופרטים נוספים על קמפיין PPC מוכוון לידים השאירו פרטים

או התקשרו אלינו >>>