לבסס עסק פירושו להיכנס לשטח לא מוכר. במיוחד כשמדובר במכירות.
איך מגיעים ללקוחות הנכונים? איך יוצרים תהליך שמושך לידים והופך אותם ללקוחות נאמנים?
לעסקים שעומדים לפני השקה, הקמת תשתית נכונה לאיתור לקוחות, טיפוחם ושימורם כבר עכשיו – היא הדרך לוודא שתסגרו עסקאות רבות יותר בהמשך.
עם SMPS, אתם מקבלים תהליכי מכירה מובנים, אינטגרציית CRM ואסטרטגיות מוכחות למעורבות לקוחות, שמבוססות על ידע מעשי וניסיון רב שנים, וחוסכות לכם ניסוי ותעייה בכל שלב במשפך המכירה. התוצאה: אינטראקציות חלקות, המרות יציבות ולקוחות שנשארים איתכם לאורך זמן.
באמצעות תכנון אסטרטגי חכם, כלים מתקדמים וליווי מעשי בשטח, אנחנו בונים עבורכם תהליכי מכירה שמותאמים במדויק ליעדים העסקיים שלכם, ומאפשרים לכם לאתר לקוחות פוטנציאליים, לטפח אותם ולהפוך אותם באופן עקבי ללקוחות נאמנים.
♦ סיוע בגיוס מומחי מכירות המותאמים לאופי העסק או לפלח השוק החדש שלכם.
♦ פיתוח תוכניות קליטה והכשרה שמחברות את צוות המכירות ליעדים העסקיים.
♦ בניית מודלי תגמול, עמלות ותמריצים להגברת המוטיבציה ושיפור ביצועי הצוות.
♦ ליווי בבחירה והטמעת מערכת CRM מותאמת, לניהול יעיל של לידים, פילוח לקוחות ומעקב מכירות.
♦ הטמעת כלים מתקדמים (חתימה דיגיטלית, אוטומציית הצעות מחיר, מערכות סליקה) לייעול מערך המכירות.
♦ פיתוח תהליכי עבודה סדורים ליצירת לידים, מיון, מעקב וסגירת עסקאות.
♦ בניית תהליך מכירה יעיל, זורם ומדויק לעסק או לשוק החדש.
♦ קביעת מדדי ביצוע (KPIs) למעקב שוטף אחר ביצועי צוות המכירות.
♦ יצירת תהליכים להבטחת התאמה בין תוצאות המכירה ליעדי העסק.
♦ בניית מערך שירות לקוחות המותאם לתרבות הארגונית ולכללי האתיקה שלכם.
♦ התאמת תהליכי שירות הלקוחות ל-KPIs מוגדרים, לניטור ושיפור מתמשך של הביצועים.
ההצלחה של מערך המכירות שלכם תלויה בתהליכים שעובדים ביעילות בכל שלבי המשפך.
אולם, איך תדעו אם השינויים שהטמעתם אכן שיפרו את היעילות? האם הצוות שלכם מצליח להסתגל במהירות ומבלי לאבד מומנטום? ואיך מוודאים שהשיפורים מובילים לתוצאות מדידות ולאורך זמן?
עם SMPS אתם משדרגים את מערכת ה־CRM, בונים תהליכי מכירה מתודיים ויעילים יותר, ומשיגים תיאום מיטבי בין חברי הצוות. הכל בליווי מומחים שמבינים בדיוק כיצד למקד את הצוותים בהזדמנויות העסקיות המשמעותיות ביותר, לסגור עסקאות בצורה אפקטיבית יותר, ולהגיע לתוצאות חזקות ועקביות לאורך זמן.
באמצעות אבחון ממוקד, אוטומציות מתקדמות וליווי מקצועי צמוד, אנחנו משדרגים ומדייקים את תהליכי המכירה שלכם, כדי לנהל לידים בצורה אפקטיבית יותר, לסגור עסקאות איכותיות, וליצור תהליכי עבודה חלקים וזורמים יותר עבור הצוות שלכם.
♦ ביצוע ניתוח כוח אדם לזיהוי הזדמנויות לשיפור ביצועי צוות המכירות.
♦ הכשרת צוותי שירות לקוחות להתמודדות אפקטיבית עם התנגדויות.
♦ הדרכת הצוות באסטרטגיות לבניית אמון ויצירת מערכות יחסים יציבות וארוכות טווח עם הלקוחות
♦ אבחון והתאמת מערכת ה־CRM הקיימת שלכם, לשיפור ניהול המכירות.
♦ פיתוח ואוטומציה של משפכי מכירה, לייעול תהליכי יצירת לידים וטיפוחם.
♦ הטמעת כלים טכנולוגיים מתקדמים לשיפור אחוזי ההמרה וביצועי המכירות הכוללים.
♦ שיפור תהליכי ניהול ותעדוף ההזדמנויות בתהליכי המכירה.
♦ מיקוד הצוות בלקוחות פוטנציאליים בעלי ערך גבוה, לשיפור אחוזי ההמרה.
♦ בחינה ושדרוג של תהליכי חיזוי ודיווח, להפקת תובנות מדויקות ולשיפור ביצועי המכירות.
כשעסק מתרחב וצומח, צפים על פני השטח פערים וחוסר יעילות בתהליך המכירה: לידים איכותיים שמתפספסים בדרך, צוותי מכירה עמוסים עד הקצה, או מערכות שקורסות תחת עומס הביקוש. כך הופכים ניהול הלידים, סגירת העסקאות ושמירת רמת היעילות לאתגר מורכב.
עבור עסקים שגדלים ומרחיבים את פעילותם בתוך תחום ההתמחות הנוכחי שלהם,
דיוק ושכלול של כל שלב במשפך המכירה הוא המפתח לצמיחה חלקה וליכולת לשמור על ביצועים חזקים לאורך כל הדרך.
עם SMPS, עומדים לרשותכם מומחים שמביאים איתם שדרוג משמעותי במערכות CRM,
כלים אוטומטיים חכמים, ותהליכי עבודה גמישים שניתנים להתאמה ולהרחבה לפי הצורך.
הצוות שלנו מיומן בהתאמת תהליכי המכירה ליעדי ההתרחבות שלכם,
ודואג שכל שלב בתהליך המכירה יתמוך בהצלחה המתמשכת של הצוות שלכם,
כך שתוכלו להמשיך למכור בצורה חכמה, יעילה ומדויקת – גם בזמן הצמיחה וההתרחבות.
באמצעות אסטרטגיות מוכחות, תהליכים גמישים שמותאמים להתרחבות, וליווי מקצועי צמוד – אנחנו משכללים את תהליכי המכירה שלכם, כדי שתוכלו לעמוד בדרישות הצמיחה, לתמוך בצוותים מתרחבים ולהשיג תוצאות מדידות בשטח.
♦ פיתוח מודלי שכר ובונוסים אטרקטיביים, למשיכת ולשימור עובדים איכותיים בתקופות של צמיחה והתרחבות.
♦ שילוב מנהלי משאבי אנוש מנוסים לתמיכה זמנית בתקופות מעבר או צמיחה מואצת.
♦ שילוב מנהלי פיתוח עסקי מנוסים בצוות שלכם, לקידום אסטרטגיות ממוקדות צמיחה.
♦ אבחון ושדרוג מערכת ה־CRM לתמיכה בגידול הלקוחות ובהרחבת הפעילות.
♦ הטמעת אוטומציות לניהול יעיל של נתוני לקוחות ולשיפור תהליכי העבודה.
♦ יישום או שדרוג מערכות HR (HRMS) לניהול אפקטיבי של צוותים גדולים, שכר והטבות, תוך עמידה בדרישות הרגולציה.
♦ בניית תהליכים ברורים להגדרת מדדי ביצוע (KPIs), למעקב ולשיפור מתמיד של ביצועי הצוות בהתאם ליעדי הצמיחה.
♦ פיתוח נהלים מסודרים לטיפול בהתנגדויות לקוח, ולניהול איכותי ושוטף של התקשורת מולו.