ניהול דאטה לארגונים

סמפס מרקטינג מתמחה בניהול דאטה לארגונים וחברות, ומסייעת בבניית רשימת לקוחות פוטנציאלים לצורך דיוור, SMS וניוזלטרים. החברה פועלת רבות על מנת לגייס דאטה איכותי ביותר באמצעות מנעד כלים ייעודיים, לצד ניהול הדאטה באופן שיאפשר לחברה להשתמש בחוכמה בנתונים ולהגדיל את המכירות.

מהי דאטה ולמה היא כל כך נחוצה להגדלת המכירות?

דאטה היא מאגר המונה פרטים של לקוחות פוטנציאלים, להם ניתן לדוור מסרים שיווקיים, או ליצור קשר טלפוני ולהפוך את המאגר לכלי לגידול הרווחיות. הנתונים בדאטה יכילו מידע רב כמו מיילים, מספרי טלפון, גיל, מגדר, מקום מגורים, רמת הכנסה, נטיה פוליטית ונתונים נוספים על הלקוח הפוטנציאלי שאליו נרצה לשלוח מסרים שיווקיים. למעשה, כיום דאטה משמש ככלי מכירות עוצמתי ועליו להכיל מאגר של לקוחות התואם לקהל היעד של המוצר או השירות של הארגון.

מה כלול בשירות ניהול דאטה ב SMPS Marketing?

איסוף מידע

- איתור תוכנת דאטה מתאימה והטמעתה בארגון, למטרת ניהול נוח ויעיל.
- איסוף המידע הדרוש לניהול דאטה מפעילות הארגון באונליין (רשתות חברתיות, ניוזלטרים ועוד), מידע מהאופליין והמידע הקיים בארגון.

ניהול

ניהול הדאטה והמידע שנאסף, תוך שילוב כלים ייחודיים וסידור המידע בצורה שניתן יהיה לשלוף אותו בקלות לצורך קבלת החלטות או פניות יזומות ללקוחות הנמצאים במאגר.

ניתוח המידע

- ניתוח המאפשר חשיפה למידע חדש, תוך זיהוי תהליכים ותופעות שאנו לא מודעים להם.
- באמצעות המידע נוכל לנתח תחזיות עתידיות, כלומר מה צפוי להיות בעתיד?
- ניתוח פעולות ומענה לשאלות, כלומר באיזו פעולה נוכל להשתמש על מנת להשיג את התוצאה הדרושה.

קבלת החלטות מבוססות דאטה

על סמך הניתוחים והמידע שיתקבל נוכל לקבל החלטות, לדוגמה האם כדאי לנו לפתח מוצר חדש או לוותר על מוצר מסוים וכו'. המידע יכול להיות מגוון ולהשפיע על החלטות עתידיות להגדלת רווחיות הארגון.

על מנת להשלים את השירות, SMPS Marketing בונה תמהיל עבודה מסודר לשימוש בדאטה, על מנת לנצלו ביעילות להגדלת המכירות. המטרה היא להפוך כמה שיותר לקוחות רשומים ללקוחות משלמים. כחלק מהשירות, החברה בונה תהליכי מכירה, ניהול תסריטי שיחה, הדרכה לנציגי המכירות, שילוב כלי אוטומציה מתקדמים ועוד.

"

"It is a capital mistake to theorize before one has data"

Sherlock Holmes

תמונה מקדמת ציטוט תיווך לידים

דאטה היא הזהב של המאה ה21, בואו להפיק ממנה את המיטב לטובת רווחיות הארגון!

לייעוץ ופרטים נוספים על שירותי ניהול דאטה, השאירו פרטים

או התקשרו אלינו >>>