בניית תהליכי מכירה

SMPS Marketing מתמחה בבניית תהליכי מכירה בארגונים ומעניקה מעטפת מלאה הכוללת ייעוץ, הכוונה וניהול מערך המכירות בארגון מא' ועד ת'. לחברה ניסיון רב בבניית תהליכי מכירה לסקטורים שונים בתעשייה, ועובדת על פי מתודולוגיות עבודה מוקפדות המתחילות באפיון הצרכים, מתן פתרונות ממוקדים ועד הגדלת הרווחיות בעשרות אחוזים!

מהו שירות בניית תהליכי מכירה?

תהליך מכירה הוא מתחיל מהשלב בו הלקוח הפוטנציאלי נחשף לשירות או למוצר, ממשיך דרך ניהול הליד, פניה טלפונית, פניות חוזרות במידת הצורך עד לסגירת העסקה. גם לאחר סגירת העסקה, תהליך המכירה עשוי להימשך- למשל בדיוור ניוזלטר אנו שומרים על קשר עם הלקוח וגורמים לו להיות לקוח חוזר (Re-sell), או להגדיל את המכירה (Up-sell), לפעמים נציע ללקוח שירותים נוספים שלנו(Cross-sell).

החשיפה למוצר או לשירות יכולה להיות באמצעות פרסום, קמפיין, שיחת התעניינות מצד הלקוח או שיחת מכירה יזומה ללקוח. כלל השלבים הללו חייבים להיות מובנים מראש, על מנת למנף את ההליך ולא לפספס שום מכירה בדרך. 

מה השירות של SMPS Marketing כולל?

השירות כולל בניית מתודות עבודה מוקפדות בהתאם לאופי המוצר או השירות וערכי הארגון, במטרה לייעל את הליך המכירה ולהגדיל את הרווחיות. כחלק משירות בניית תהליכי מכירה, החברה מספקת פיתוח עסקי הכולל את השלבים הבאים:

הקמה ראשונית

אסטרטגייה

ליווי שוטף

חייבים להגדיל את המכירות בארגון?

בואו נעשה את זה ביחד. מקצועי ויעיל!

כחלק מתפיסת השירות המקיף שלנו, SMPS Marketing מספקת שירותי תיווך לידים או ניהול קמפיין PPC מוכוון לידים איכותיים בהתאמה אישית, על מנת לאפשר לכם ליהנות ממעטפת מלאה לקידום רווחיות הארגון. הלידים ניתנים ממקורות שונות, במגוון תחומים וסוגי לידים ( חמים או קרים) לבחירה. 

"

every sale has five basic obstacles: no need, no money, no hurry, no desire, no trust.”

Zig Ziglar

תמונה מקדמת ציטוט תיווך לידים

לייעוץ ופרטים נוספים על שירותי בניית תהליכי מכירה

לייעוץ ופרטים נוספים השאירו  פרטים

או התקשרו אלינו >>>